نوشته شده توسط : شهروز

اکثر مراجعان ماساژ درمانی مشتاق استراحت و یا مزایای درمانی کار بدن هستند. با وجود این روند کلی ، ماساژ درمانی هنوز در صنعت خدمات مشترک است و به همین ترتیب ، متخصصان این شرکت با مردم غیرقابل پیش بینی ارتباط برقرار می کنند. در حالی که امکان مواجهه با یک مشتری چالش برانگیز اغلب به نوع عملی که در آن کار می کنید بستگی دارد ، معدودی از ماساژ درمانی به طور کامل از برخورد گاه به گاه با مشتری دشوار فرار می کنند.
اگرچه ممکن است برای بازگو کردن داستان های مشتری های چالش برانگیز ناراحت کننده باشد ، بدن سازان می توانند با دانستن اینکه همکارانشان با شخصیتهای ساینده برخورد می کنند ، آرامش خاطر ببخشند. برخی از خصوصیاتی که می تواند افراد را در این گروه قرار دهد شامل افرادی است که:
به پزشک بی احترامی می کنند
آزادانه تعصبات را بیان کنید
با دیگران نامطلوب صحبت کنید
از زبان یا منابع نامناسب استفاده کنید
اولین قدم برای خنک نگه داشتن خود در هنگام ثابت بودن مشتری ، مشارکت خود در این مسئله است. همانطور که در قانون جاذبه جهانی درک شده است ، مانند بیت ها مانند. وقتی در چارچوب مشتری دشوار مشاهده می شود ، این ترجمه به منفی بودن یک پزشک درمانی این توانایی را دارد که افراد را با انرژی برای مطابقت خود در تمرین خود قرار دهد.
غفلت از خود
برای مراقبین ، غفلت از نیازهای خود یکی از مهمترین مقصران چنین انرژی منفی است. به گفته نینا مکینتاش ، نویسنده کتاب "قلب تحصیل کرده" ، چندین علائم هشدار دهنده وجود دارد که مراقبت از خود نیاز به توجه بیشتری دارد:
درمانگر شروع به ترسیدن از ورود مشتری خود می کند.
علائم جسمی درمانگر هنگام کار بدتر می شود.
درمانگر با مشتری تحریک پذیر یا بی ادب است.
در طول جلسه زمان بسیار آهسته حرکت می کند.
به نظر می رسد اکثر مراجعان به درمانگر مشکل یا خواستار آن هستند.
مراجعین یک درمانگر سؤال می کنند ، "امروز چند جلسه انجام داده اید؟" یا "آیا هرگز برای خودتان کار بدنی انجام می دهید؟"
در حالی که ماساژ می دهید ، یک درمانگر به راحتی پریشان می شود.
یک درمانگر فاقد الهام از بدن ، سلامتی و بهبودی است.
مک اوتوش در نسخه ماساژ و بدن ، در آگوست / سپتامبر 2005 ، به پزشکان توصیه می کند که اگر هشت جمله فوق در اکثر اوقات صادق هستند ، برای جوان سازی و مراقبت از خودشان وقت بگذارند.
انتقال متقابل
علاوه بر غفلت از مراقبت از خود ، انتقال قدرت ممکن است در ریشه تعامل ناراحت کننده با مشتری باشد. مطابق راهنمای NCBTMB ، انتقال متقابل به عنوان "احساسات و مسائل غیرقابل حل تمرین پزشک تعریف می شود ، که به طور ناخودآگاه به مشتری منتقل می شوند."
هنگامی که یک مشتری چالش برانگیز به نظر می رسد ، مهم است که ارزیابی کنید که آیا شما احساسات مربوط به یک شخص دیگر یا وضعیت متفاوت را به تعامل فعلی خود منتقل می کنید. غالباً ، سخنان ، نگرش یا عملکرد مشتری ، به عنوان محرکی برای مشکلات حل نشده درمانگر ایجاد می شود. به همین دلیل ، بدن سازان باید بتوانند دلیل اصلی درک خود از مشتری دشوار را تحلیل و شناسایی کنند. تشخیص اینکه شما در حال انتقال احساسات نسبت به شخص دیگری به مشتری خود هستید ، معمولاً برای تغییر دیدگاه شما کافی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پدیده و چگونگی پیشگیری از آن ، بخوانید " چگونه مقابله با معاشرت روابط درمانی را به خطر می اندازد ."
مراحل عملی
این که آیا یک درمانگر معتقد است که وی در جذب یا درک شخصیتی چالش برانگیز در تمرین خود نقش داشته است یا نقش نداشته ، چندین مرحله برای خوشایندتر کردن جلسه وجود دارد. بسته به وضعیت ، پیشنهادات زیر ممکن است مناسب باشد یا نباشد:
به دنبال صفات مثبت باشید - به دنبال کیفیت عالی در مشتری خود باشید و روی آن تمرکز کنید.
استرس زا - استرس خود را قبل از دیدن مشتری برای رهایی از انرژی منفی خود رها کنید.
ایجاد مرزها - اگر مشتری شما محدودیت ها را فشار می دهد یا بی احترامی می کند ، به طور قاطعانه رفتار مناسب را در تمرین خود تعریف کنید.
رجوع کنید - اگر استرس ناشی از مشتری خاصی قابل رفع نیست ، صلاحیت خود را به خاطر داشته باشید که به جای دیگر مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

افسانه ای که درباره شیرین کننده های مصنوعی گفته اید
بسیاری از افراد واقعاً از شیرین کننده های مصنوعی می ترسند ، اما بیشتر آنچه شما درباره آنها شنیده اید افسانه است. با خواندن این مقاله واقعیت را از داستان جدا کنید.
"سپس خداوند آتش و سوزوم گوگرد را از آسمان در سدوم و گوموره بارانید". پیدایش 19:24
اینگونه است که هر وقت گوگل می کنم کلمات "شیرین کننده های مصنوعی" را حس می کنم.
به طور جدی.
میزان دیوانگی ، ویتریول و لک زدن دندان های اطراف این موضوع حیرت انگیز است.
من یک طرفدار زیادی از همه ابرقابلمه و فریادهای عصبانی در مورد این موضوعات نیستم. من ترجیح می دهم به علم نگاه کنم و نتیجه گیری منطقی بگیرم.
بنابراین ، دوستان من ، کاری است که امروز می خواهیم انجام دهیم.
ما می خواهیم سر و صداهای خود را کاهش دهیم و حقیقت را در پشت 4 اسطوره که در مورد شیرین کننده های مصنوعی به شما گفته شده است ، در جریان بگذاریم.
1. شیرین کننده های مصنوعی شما را چاق می کنند
به عنوان انسان دوست داریم همه چیزها را به دلیل ایجاد "ما" مقصر بدانیم. منظور من این است که به هر کتاب رژیم غذایی در طول 30 سال گذشته نگاه کنید ، هر کدام از آنها مقصر می دانند و می گویند ، "آه! X مقصر است ، X را حذف می کند و تمام جهان شما کامل خواهد بود. "
مرتبط:  ماکروها سوء تفاهم - 10 دروغ که درباره کربوهیدرات ها گفته اید
به طور جدی ، این همان چیزی است که ما دوباره و دوباره می بینیم.
شیرین کننده های مصنوعی نیز از این سرنوشت خلاص نشده اند.
عناوین شیرین کننده های مصنوعی که باعث چربی می شوند به راحتی فراوان هستند.
نکته خوب برای ما ما مطالعات زیادی را انجام داده ایم که مستقیماً تأثیر شیرین کننده های مصنوعی بر افزایش وزن را بررسی می کنیم.
در یک مطالعه ، به 41 فرد دارای اضافه وزن مکمل های شیرین کننده قند یا مکمل های شیرین کننده مصنوعی داده شد و از آنها خواسته شد رژیم غذایی طبیعی خود را مصرف کنند. در طی 10 هفته ، گروه نوشیدنی های شیرین شده قند 1.6 کیلوگرم به دست آوردند ، از این مقدار 1.3 کیلوگرم افزایش یافته است. گروهی که شیرین کننده مصنوعی مصرف کرده است هیچ تغییری واقعی در وزن بدن توده چربی 1 نداشته است .
این مطالعه تنها موردی نیست که این امر را نشان دهد ، در یک مطالعه دیگر 30 نفره ، افراد به مدت 3 هفته سودا شیرین شده با شربت ذرت با فروکتوز بالا یا آسپارتام (این اساساً مانند افرادی است که کک و رژیم غذایی کک) را به مدت 3 هفته تجویز کرده اند. در این مطالعه، شیرین شده با شکر نوشابه باعث شد مردم به دست آوردن وزن در حالی که نوشابه با آسپارتام باعث شد مردم به کاهش وزن شیرین 2 .
در مقاله ای که در مجله پزشکی New England (مجله پزشکی مک انگلستان) منتشر شده است ، 641 کودک 4 تا 11 ساله به طور تصادفی به مصرف نوشیدنی های شیرین کننده مصنوعی یا نوشیدنی های شیرین کننده قند اختصاص داده شدند.
در طول 18 ماه ، بچه ها در گروه نوشیدنی های شیرین کننده قند وزن بیشتری به دست آوردند ، اندازه گیری چین های بالاتر پوست (جبران چربی بدن) و افزایش بیشتر در دور وزنه 3 داشتند .
همچنین به نظر می رسد هنگام تغییر عادات رژیم غذایی در حین و بعد از کاهش وزن شیرین کننده های مصنوعی از نظر حفظ وزن کاهش می یابند از شیرین کننده های معمولی 4 .
بنابراین ، به طور کلی ، در مطالعات مداخله به نظر می رسد مانند شیرین کننده های مصنوعی ، به طور خاص در قالب نوشابه رژیم غذایی باعث نمی شود شما وزن معنی دار داشته باشید.
2. شیرین کننده های مصنوعی از قند هم بدتر هستند
این عقیده رایج است که شیرین کننده های مصنوعی از زمانی که انسولین می گویند از قند بدتر هستند ، اما کالری ندارند.
از کجا حتی یک با این شروع می شود ... من فکر می کنم با هدر رفتن درست به داده ها ، چون اتلاف وقت و از بین رفتن فلسفی در مورد این امر بسیار کمتر از علوم واقعی قانع کننده است.
اینجا می رویم
مطالعات اولیه از سال 1998 نشان داد كه وقتی آسپارتام مستقیماً بر روی سلولهایی كه انسولین تولید می كنند اعمال می شود ، هیچ كاری از نظر تركیب انسولین انجام نداد. نادا زیلچ نه. نونکا 5 . با این حال ، هنگامی که آن را با گلوکز اضافه کردید ، به نظر می رسد که اثر "تسریع کننده" کوچک باعث افزایش پاسخ انسولین زایی گلوکز می شود.
باشه ، خنک: یعنی فقط سلولهای یک ظرف ، که در عین حال خنک هستند ، انسان نیستند و کمی لنگ هستند.
از داده های انسانی.
در سال 2009 ، مطالعه ای منتشر شد که در آن مردم یا آب گازدار یا سودا جیره تغذیه می شدند. به طور کلی ، سود جیره در انتشار انسولین بسیار جزئی (نه از نظر آماری معنی دار) داشت که برای همه اهداف و مقاصد متفاوت از آب گازدار 6 نبود . جالب توجه است ، سوداء رژیم غذایی باعث افزایش ترشح پروتئین پپتید 1 مانند گلوکاگون می شود که در گرسنگی و متابولیسم گلوکز نقش دارد.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

اگر دویدن زیادی داشته باشید ممکن است در اثر این جراحات "جزئی" از بین برود ، زیرا این کار بزرگی نیست. در مورد سندرم محفظه و پاره شدن شاخه ها بیشتر بدانید.
من معمولاً درمورد صدمات یا تشخیص چیزها به دلیل اینکه پزشک نیستم می نویسم (نمی گویم همه پزشکان می دانند چه کاری انجام می دهند). از طرف دیگر تجربه کمی در یادگیری ، تحقیق و برخورد با موضوع سندرم شانه در مقابل سندرم محفظه دارم. متأسفانه ، بسیاری از افراد در حال پیاده روی در زمین های بدنسازی و ورزشگاه هستند که از مصدومیت عبور می کنند ، زیرا در واقعیت اگر کمی تحصیل کرده باشند ، می توانند خود را در وضعیت بهتری قرار دهند.
این دو سناریو را بررسی کنید.
شما دو پسر هر دو بسیار رقابتی دارید و اعتقاد دارید که با همه مواردی که در نظر گرفته شده است ، از نظر وضعیت مطلوبی هم هستند.
شخص شماره 1 سالهاست مسافت طولانی را طی می کند ، اما هرگز در نظر نگرفت که کفش طلسم خود را چک کند یا یک جفت کفش مناسب را تحقیق کند که با سبک دویدن او بهترین کار را داشته باشد. او هرگز به خرید کفش های با کیفیت بیش از برخی از کلاسیک های دادگاه توجه زیادی نکرد.
او فقط می دانست که می خواهد دویدن کند. درست روز دیگر او تصمیم گرفت تا به دنباله ای پرخاشگرانه تر از آن باشد که عادت کرده بود و چند روز دیگر هزینه آن را پرداخت کرد. دردهای در شانه هایش غیرواقعی بود!
شخص شماره 2 ترجیح می دهد در آخر هفته چند بازی انتخاب کند و پسران را هر از گاهی به دنبال یک مسیر دنباله دار کند. 2 سال پیش ، او به غرور خود بهترین نتیجه را داد و خیلی طولانی به سختی دوید و به دلیل عضلات بیش از حد در پاها ، تقریباً یک هفته به پشت خود پایان داد. او سالها است که این عادت ها را دارد و فقط دردهای پیری را مقصر می داند. از آن روز تا کنون ، پاهای او هرگز یکسان نبوده است.
با نگاهی به این دو مرد ، یک فرد معمولی ممکن است بگوید که با آنها در ارتباط بوده یا با برخی موارد استفاده بیش از حد در پاها برخورد کرده است. دردی که احساس می کنند بیشتر از آن است که به خاطر فشارهایی که بر تصمیماتشان به آنها وارد می شود ، باشد. کاملا درسته.
این جایی است که شما واقعاً باید تفاوت بین شکافهای ساق پا و سندرم محفظه را یاد بگیرید.
شخص شماره 1 بدون دانستن چیزهای بیشتر در مورد عادتهای خود ، به وضوح شاهد برخی از شکافهای برآمدگی در روزگار خود بود. از آنجا که به نظر نمی رسد هیچ یک از دردهای وی مزمن باشد و او مدت هاست که این مسافت ها را پشت سر گذاشته است ، ممکن است نیازی به نگرانی زیاد نباشد اما من قطعاً به او توجه می کنم. این پسر به راحتی می توانست از تکه های براق رنج ببرد.
به نظر می رسد شخص شماره 2 دردهای مشابهی دارد اما این عادت بد برای فشار طولانی مدت آن را دارد. این سالهاست که موضوع او بوده است و او شروع به برداشت میوه (میوه کثیف ، فاسد) این تصمیمات بد می کند. این واقعیت که درد او مزمن است بیشترین اهمیت را برای من به وجود می آورد. این مرد می تواند کاندیدای سندرم محفظه باشد و او حتی آن را نمی شناسد.



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

ماساژ درمانی با سنگ داغ تنش را از بین می برد ، سفتی عضلات را کاهش می دهد و گردش خون و متابولیسم را افزایش می دهد. هر جلسه 1 ماساژ درمانی سنگی گرم 1 ساعته ، از طریق قرار دادن سنگ های صاف و آب گرم در نقاط کلیدی روی بدن ، باعث آرامش عمیق تر عضلات می شود. متخصصین ماساژ درمانی ما همچنین با استفاده از سنگهای گرم که مزایای پیشرفته ای را ارائه می دهد ، ماساژ اختصاصی را در خود جای داده اند.همچنین در پایان دوره ها می توانید مدرک ماساژ درمانی دریافت نمایید.

فرضیه درمان ماساژ سنگ داغ این است که گرمای مستقیم سنگها باعث شل شدن عضلات می شود و به پزشک درمانی اجازه می دهد تا به لایه های عمیق تر ماهیچه خود دسترسی پیدا کند. ترکیب پروتکل های سنگ داغ با ماساژ کامل بدن ، تجربه ای بسیار شفابخش و مؤثر را ارائه می دهد. سنگ های داغ همچنین رگ های خونی را گسترش می دهد ، که باعث تشویق جریان خون در بدن می شود. سنگ های داغ دارای یک اثر آرام بخش هستند که می توانند درد مزمن را کاهش دهند ، استرس را کاهش داده و باعث آرامش عمیق شوند.انجمن ماساژ ایران دوره های آموزش ماساژ سنگ داغ را برگزار می نماید.

مزایای سنگ داغ:

قبل از توجه به مزایای ماساژ توصیه می نماییم آموزشگاه ماساژ در تهران را که کیفیت بالایی داشته باشد پیدا نمایید.

  • از درد ناشی از فیبرومیالژیا ، آرتریت ، سندرم تونل کارپ و سایر بیماریهای مزمن رهایی می بخشد
  • درد و اسپاسم عضلات را کاهش می دهد
  • استرس و تنش مزمن را کاهش می دهد
  • انعطاف پذیری در مفاصل را افزایش می دهد و به تحرک و حرکت راحت تر کمک می کند
  • درد و تنش ایجاد شده توسط عضلات تنگ و منقبض را تسکین می دهد

سنگها کجای بدن  قرار داده می شوند:

  • در امتداد ستون فقرات
  • روی شکم شما
  • روی سینه
  • روی صورت تو
  • روی کف دست خود
  • روی پاها و انگشتان پا

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

آلوئه ورا یکی از گیاهان متداول در داروهای جایگزین است. معروف به خواص درمانی آن ، برای درمان ساییدگی های پوستی محبوب است. ممکن است در حال حاضر یک بطری ژل آلوئه ورا از کرم ضد آفتاب گذشته در کابینت دارو داشته باشید. همین نوع محصول ممکن است بطور موضعی برای تسکین مفاصل درد استفاده شود.آلوئه ورا نیز از برگهای گیاه به صورت کامل موجود است. منبع معتبر مرکز ملی سلامت مکمل و سلامت یکپارچه (NCCIH) می گوید که آلوئه ورا می تواند باعث کاهش قند خون و عوارض جانبی دستگاه گوارش مانند اسهال شود. از طرف دیگر آلوئه ورا موضعی هیچ عارضه جانبی ایجاد نمی کند و باید از امتحان آرتروز بی خطر باشید.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 مهر 1398 | نظرات ()