نوشته شده توسط : شهروز

حیوانات در زیستگاههای طبیعی خود هنگام تولد و در تمام دوران شیرخوارگی لمس تغذیه زیادی می کنند. مادران جوان خود را لیس می زنند و گول می زنند. در مقابل ، بسیاری از حیوانات اهلی اغلب در طول روز در خانه رها می شوند و ورزش نامناسب و تعامل اندکی با سایر موجودات زنده می کنند. ماساژ درمانی منظم می تواند به حیوان خانگی شما کمک کند تا سلامتی خود را حفظ کند و پیوند محکم تری با مالک ایجاد کند. بیاموزید که چگونه ماساژ می تواند به نفع حیوان همراه شما باشد.آموزش ماساژ.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 آبان 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

اگر می خواهید در صنعت تناسب اندام یک حرفه طولانی مدت و متقاضی را شروع کنید ، پس با این دوره ماساژ ورزشی اولین قدم را برای یک حرفه موفق بردارید.شما به عنوان یک درمانگر ورزشی ، با مشارکت کنندگان در ورزش و ورزش همکاری خواهید کرد تا از آسیب ها ، در صورت بروز ، پیشگیری ، شناخت ، مدیریت و درمان آنها کمک کند و سپس شرکت کننده را به آمادگی کامل برسانید.اصول ارزشمند علم ورزش و ورزش را کسب کنید. یک مهارت تخصصی به دست آورید تا بتواند فرایندهای فیزیولوژیکی و آسیب شناسی را برای اطمینان از شرکت کنندگان در حال آموزش کاربر ماساژ و رقابت ایمن در آن بگنجاند.

 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

مانند هر نوع ورزش یا ورزش ، باید از پزشک معالج خود اطمینان حاصل کنید تا در انجام تمرینات وزنه برداری صحیح باشد.مقدار و نوع بهینه از ورزش برای توصیه به کودکان و نوجوانان به طور دقیق تعریف نشده است اما باید براساس سطح بلوغ ، وضعیت پزشکی ، سطح مهارت و تجربیات قبلی در ورزش انجام شود. چندین سازمان بهداشت و درمان افراد بالای شش سال را تشویق می کنند حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط را در بیشتر و ترجیحاً در تمام روزهای هفته جمع کنند. در كودكان بزرگتر و نوجوانان توصیه می شود 20 تا 30 دقیقه ورزش شدید حداقل 3 بار در هفته برای فواید بیشتر تشویق شود. بطور معمول کودکان برای تنظیم شدت نیاز به نسخه ضربان قلب ندارند زیرا در معرض خطر قلبی اندک هستند و به طور کلی توانایی خوبی در تنظیم ورزش مطابق با تحمل فشار درک شده دارند. قدرت عضلانی و استقامت از مؤلفه های مهم تناسب اندام در جوانان است. شواهد موجود نشان می دهد كه كودكان و نوجوانان می توانند با خیال راحت در برنامه های آموزش مقاومت مقاومت درست طراحی و نظارت شده شركت كنند.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

از دست دادن اشتها هنگامی اتفاق می افتد که تمایل کم به غذا خوردن دارید. عوامل مختلفی می توانند باعث اشتهای ضعیف از جمله بیماری روحی و جسمی شوند.

اگر عدم اشتهای شما بیش از چند روز ادامه داشته باشد ، می تواند باعث کاهش وزن یا سوء تغذیه شود.

نداشتن اشتها می تواند برای هر کسی ناامید کننده باشد ، به خصوص افرادی که کم وزن هستند و سعی در افزایش وزن یا ایجاد توده دارند.

در این مقاله 16 روش آسان برای افزایش اشتها آورده شده است.



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

اگر به نظر می رسد خیلی خوب است درست باشد احتمالاً چنین است.
این جمله قدیمی قدیمی است! اما در مورد مکمل ها نیز صدق می کند. شرکتهای مکمل واقعاً دوست دارند محصولات خود را بیش از حد افزایش دهند و غالباً حقیقت را روی بسته بندی خود خم می کنند. در اینجا چند نمونه کلاسیک آورده شده است:
"مطالعات نشان داده اند ..." مطالعات نشان داده اند چه؟ چه کسی این مطالعات را انجام داده است؟ آیا می توانیم نسخه ای از آن مطالعه داشته باشیم؟ این شرکت ها مطالعات داخلی خود را انجام می دهند که ما اجازه دیدن آنها را نداریم.
"فرمول جدید و بهبود یافته" چگونه می توانید چیزی را خریداری کنید که در حال حاضر بهترین پولی است که می توانید خریداری کنید؟ خوب ، این همان چیزی است که من در آخرین بسته گفته شد.
اشتباه نکنید ، مکمل های خوب زیادی در آنجا وجود دارد. فقط مراقب مکمل های معجزه آسا باشید که قول می دهند کلید افزایش وزن باشد.
فقط مکمل ها را بر اساس اهداف / آموزش خود خریداری کنید.
فقط به این دلیل که رونی کالمن این کار را انجام می دهد ، به این معنی نیست که شما نیاز دارید. شرکت های مکمل پول های کلانی را برای تأیید بدنسازان برتر محصولات خود تأمین می کنند. با فکر کردن به اینکه این بچه ها با گرفتن این محصولات زیاد شده اند ، گرفتار فکر نیستید. خیلی اوقات بدنساز حتی تا زمانی که در مدار IFBB شناخته نشود ، حتی شروع به استفاده و تایید محصول نمی کند. پس چطور اینقدر بزرگ شدند؟ آنها مانند خرس غذا می خوردند و مانند یک ورزشکار المپیک تمرین می کردند.
چه مکمل هایی را که خریداری می کنید باید تأمل بر اهداف و برنامه آموزشی شما باشد. اگر فقط 3 بار در هفته فقط 3 بار در هفته تمرین می کنید ، فقط کافی است تا ماهانه 300 دلار + در ماه صرف 6 نوع مکمل کنید.
به برندهای قدیمی اعتماد کنید.
من دیده ام که بسیاری از شرکتهای مکمل طی سالهای متمادی آمده و می روند. دلیل عدم موفقیت آنها به این دلیل است که مکمل های آنها بیش از قیمت یا کیفیت پایین است. در حالی که ممکن است این شرکت ها برای مدتی درآمد کسب کنند ، مدت زیادی نیست که محصولات آنها در معرض کیفیت پایین یا قیمت مناسب قرار گرفته و از کار بیفتند.
شرکتهای مکمل قدیمی به همین دلیل مدتهاست در این تجارت فعالیت می کنند ، محصولات قابل اعتماد و با کیفیت دارند. این شرکت ها در آزمایش زمان ایستاده اند و زنده مانده اند. این شرکت های معتبر همه چیز را برای از دست دادن و سوء استفاده بیش از حد خریداران در مورد محصولاتشان از دست می دهند. این محصولات معمولاً قابل اعتماد هستند.
نتیجه.
قبل از خرید هرگونه مکمل ، خود را با دانش بکشید. تحقیق خود را انجام دهید. همچنین کلیه اطلاعات تکمیلی که در این سایت منتشر می کنیم کاملاً بی طرفانه است. امیدوارم این مقاله به شما در ذخیره مقداری پول نقد سخت و خرید مکمل مبارک کمک کند!



:: بازدید از این مطلب : 284
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

استفاده هدفمند از لمس انسان به تنهایی ممکن است پریشانی روانی منطقه آلوپسی را کاهش دهد. دریابید که چگونه بدن سازان با آموزش آروماتراپی می توانند ماساژ مخصوص آلوپسی آرا را به یک جلسه درمانی بخصوص تبدیل کنند.
آیا می خواهید برای این مقاله اعتبار آموزش مداوم کسب کنید؟ بیشتر بدانید .
بیماری ریزش مو که به طور معمول روی پوست سر تأثیر می گذارد ، آلوپسی آرتا می تواند از نظر روانی برای افراد آسیب دیده ویران کننده باشد. با طاسی الگوی مردانه بسیار متفاوت است ، اعتقاد بر این است که آلوپسی آرئاتا نتیجه ناهنجاری سیستم ایمنی بدن است. در حالی که از داروهای دارویی متنوعی برای درمان این ریزش مو استفاده می شود ، میزان بالای سمیت و اثربخشی متوسط ​​آنها باعث می شود که این شرایط کاندیدای احتمالی داروهای مکمل یا جایگزین باشد. متخصصان ماساژ درمانی با آموزش آروماتراپی در موقعیتی بی نظیر هستند که قادر به ارائه راه حل کاملاً طبیعی به مشتریان خود با آلوپسی آراتا هستند.
آلوپسی اوره چیست؟
آلوپسی آرئاتا که یک بیماری التهابی مزمن محسوب می شود باعث ریزش ناگهانی مو در مردان و زنان می شود. بدون تفاوتی در سن و نژاد ، ریزش مو آلوپسی آرئاتا به طور معمول سریع است ، در توده ها اتفاق می افتد و یک طرف سر را بیش از دیگری درگیر می کند. در حالی که بیشتر در کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان مشاهده می شود ، آراتا آلوپسی نیز می تواند در افراد مسن تأثیر بگذارد.
این حالت به طور معمول بدون درمان در طی یک سال برطرف می شود ، اما ریزش مو بعضی مواقع دائمی است. بهبودی خودبخودی در 80 درصد از افرادی که ریزش موی کم مو کمتر از یک سال دارند رخ می دهد. علاوه بر این ، میزان ریزش خودبخود با ریزش بیشتر مو به طور قابل توجهی پایین است. درمان های پزشکی غربی به طور بالقوه دردناک هستند ، پر از عوارض جانبی ، گران ، وقت گیر و تعداد کمی از کارآزمایی های کنترل شده تصادفی که از استفاده آنها پشتیبانی می کند. از آنجا که اثرات منفی اصلی آلوپسی آراتا پریشانی روانشناختی است ، بسیاری از پزشکان توصیه می کنند که بهترین درمان برای آلوپسی آراتا تماشا برای بهبودی خودبخود است. از آنجا که قرار نیست تعداد روانشناختی ریزش مو به آرامی انجام شود ، معمولاً توانایی مشتری در مقابله با این بیماری قبل از انجام هر نوع درمان ارزیابی می شود.
اگرچه برای تأیید آلوپسی آرئاتا ، معاینه پزشک لازم است ، اما دانستن چگونگی شناسایی آن ، درک یک پزشک از این بیماری را افزایش می دهد. علیرغم نیاز به بیوپسی گاه به گاه سر برای تشخیص ، یافته اصلی مشخصه آلوپسی آرتا موی مورد تعجب است. در مناطق ریزش مو یافت می شود ، این موهای غیر معمول با یک لنز ذره بین قابل مشاهده است. به نظر می رسد مانند یک تعجب ، موهای کوتاه ، موهای شکسته و کوتاه هستند که به پوست سر باریک تر هستند.
ایمنی مرتبط
از آنجا که بیوپسی های پوست آسیب دیده سلولهای ایمنی بدن را در داخل فولیکولهای مو نشان می دهد که در آن در حالت عادی وجود ندارد ، متخصصان پوست تصور می کنند سیستم ایمنی بدن به فولیکول های مو حمله می کند. افزایش این ظن که آلوپسی آرئاتا یک بیماری خود ایمنی است ، ظاهر آن اغلب با سایر شرایط خود ایمنی مانند:
اختلالات آلرژیک
بیماری تیرویید
ویتیلیگو
لوپوس
روماتیسم مفصلی
کولیت اولسراتیو
گاهی اوقات ، آلوپسی آرئاتا در اعضای خانواده اتفاق می افتد ، که نقش ژن ها و وراثت را نشان می دهد. نباید با ریختن موهایی که ممکن است در پی قطع مصرف هورمونهای استروژن و پروژسترون برای کنترل تولد یا ریختن موهای مرتبط با پایان بارداری ایجاد شود ، اشتباه گرفته شود.
ماساژ آروماتراپی
هنگام کار با مشتریانی که از این نوع نگران کننده ریزش مو رنج می برند ، لازم است به یاد داشته باشید که مسری نیست. از ترس از تماس با شخصی با آراتا آلوپسی ممکن است تنها عیب و روان روانی را که در حال حاضر بر روی تصویر بدن آنها گرفته شده ، بدتر کند. تحقیقات اسکاتلند نشان داده است كه ماساژ روغنهای اساسی مخصوص پوست سر می تواند به بهبود آراپومای آلوپسی كمك كند. با این حال ، قبل از انجام ماساژ پوست سر بر روی یک مشتری ، اطمینان حاصل کنید که اقدامات شما بیشتر موهایی را که روی سر آنها باقی مانده ، به خطر نمی اندازد. علاوه بر استفاده از یک لمس ملایم ، قبل از اقدام به ماساژ پوست سر در مورد اهداف خود با مشتری و پزشک خود صحبت کنید.
همانطور که در نسخه نوامبر Archives of Dermatology در نوامبر 1998 منتشر شده است ، آروماتراپی یک روش درمانی جایگزین مناسب برای بیماران مبتلا به آلوپسی آرئاتاست. محققان در اسکاتلند روی 86 بیمار مبتلا به آلوپسی آرئاتا یک کارآزمایی کنترل شده هفت ماهه ، تصادفی ، دو سو کور انجام دادند. برخی از جزئیات این مطالعه عبار

تند از:
شرکت کنندگان به دو گروه تقسیم شدند. اولین آنها ترکیبی از روغنهای اساسی Thymus vulgaris (آویشن) ، Lavandula angustifolia (اسطوخودوس) ، Rosmarinus officinalis (رزماری) و Cedrus atlantica (سدر) را در یک پایه روغنهای حامل (جوجوبا و انگور) در اسکالپهای روزانه ماساژ داد. گروه دوم روزانه روغن ماساژ پایه ای را که در پوست سرشان ماساژ داده می شد دریافت کردند.
اسكالپ شركت كنندگان قبل از شروع درمان ، پس از سه ماه درمان و مجدداً پس از هفت ماه مورد ارزيابي قرار گرفت.
نتایج نشان داد که 44 درصد بیماران در گروه درمانی در مقایسه با تنها 15 درصد در گروه شاهد بهبودی نشان داده اند.
میزان پیشرفت در ارزیابی عکاسی بسیار معنی دار بود.
تجزیه و تحلیل جمعیت شناختی نشان داد که دو گروه از نظر عوامل پیش آگهی به خوبی مطابقت داشتند.
براساس نتایج این مطالعه ، این محققان نتیجه گرفته اند که ماساژ آروماتراپی یک روش درمانی ایمن و مؤثر برای آلوپسی آرئاتاست.
مقابله با ریزش موهای ناگهانی آلوپسی آرتا می تواند یک شاهکار عاطفی به چالش بکشد. به مدت زمان نامشخص این ریزش مو افزوده می شود ، احتمال عدم رشد موها و حمله غیر تبعیض آمیز آن بر روی افراد علیرغم سن ، نژاد یا جنسیت به این معنی است که مبتلایان به آلوپسی آرتا نیاز به حمایت دارند. از آنجا که این اطمینان را ایجاد می کند که آلوپسی آرئاتا مسری نیست ، درمان های مبتنی بر لمس مانند ماساژ برای این شرایط ایده آل هستند. فراتر از ارزش پشتیبانی عاطفی آن ، استفاده از روغنهای اساسی در ماساژ پوست سر ، نوید درمانی را به عنوان یك پیشنهاد درمانی درمانی موثر برای آلوپسی آراتا فراهم می آورد.

 



:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

افزایش میزان متابولیسم
با خلاصه کوتاه آنچه متابولیسم را در ذهن داشته باشید ، باید بصیر باشد که افزایش سرعت متابولیک اساساً سرعت افزایش سرعت واکنش های آنابولیک / کاتابولیک در سلول ها را افزایش می دهد و بنابراین برای ماندن در حالت انرژی متعادل نیاز به تغذیه بیشتری نیاز است. . در مورد از دست دادن چربی ، ما در واقع نمی خواهیم وضعیت انرژی مثبت یا متعادل داشته باشیم زیرا این امر باعث جلوگیری از فرآیندهای کاتابولیک مانند تجزیه چربی در بافت چربی می شود ، که در صورت منفی بودن سلول اتفاق می افتد. حالت انرژی (که از آنجایی که واکنشهای کاتابولیک انرژی لازم را برای سلول فراهم می کند) معنا می یابد.
به همین دلیل است که مردم می گویند "کالری در مقابل کالری های خارج" در نهایت آنچه در پایان روز برای تعیین اینکه آیا چربی کم می کنید ، مهم است یا خیر ، که در بیشتر موارد واقعیت است (با استثناء چند مورد).
مکمل هایی که باعث افزایش سرعت متابولیک می شوند
بنابراین اکنون با وجود اصول اولیه متابولیسم ، ما نمی توانیم به ماده مورد نظر برسیم که مواد / ترکیبات را برای افزایش سرعت متابولیک در نظر بگیریم. مکمل های مندرج در این راهنما همان چیزی هستند که من فکر می کنم بهترین گزینه های مکمل برای افزایش طبیعی میزان متابولیک است.
كلمه كليدي "طبيعتاً" وجود دارد ، زيرا تعداد معدود دارويي وجود دارد كه مي تواند ميزان متابوليك را به طور چشمگيري بالا ببرد ، اما در صورت استفاده نادرست مي تواند عادت ماهي و ناامن باشد ، بنابراين در اينجا مورد توجه قرار نمي گيرد. من استفاده از قربانی کردن سلامتی کلی را برای رسیدن به یک نگاه خاص نمی بینم ، اما این موضوع دیگری است که در مورد خود او وجود دارد. اکنون ، بر روی چیزهای خوب!
کپسایسین
آیا می دانید که پس از خوردن مقداری فلفل داغ ، آن تند تند در دهان شماست؟ خوب ، این گرمای ناشی از ترکیبات کپساسینوئیدهاست - موجود در فلفل ها که به آنها ادویه / گرما می بخشد. ادبیات این یافته را پشتیبانی می کند که کپسایسین برای افزایش هزینه های متابولیک عمل می کند. [1] اندازه گیری محتوای کپسایسین در برخی از فلفل ها به عنوان واحدهای حرارتی اسکلویل ارائه شده است. با این حال ، خوردن مقادیر زیادی فلفل داغ برای رسیدن به دوز اسمی کپساسینوئیدها به دلیل سوزش معده و سایر شرایط گوارشی غیر عملی است.
تحقیقات تأیید می کنند که مکانیسم افزایش هزینه های متابولیک بعد از مصرف کپسایسین براساس تحریک بتا-آدرنرژیک است. پيشنهاد مي شود كه اين افزايش در هزينه انرژي و كاهش همزمان مصرف كننده تنفسي تاثير مثبتي بر اكسيداسيون چرب داشته باشد.
دوز 5/22 ميلي گرم كپسايسين با هر وعده در Janssens و همكاران ارائه شد. مطالعه al ذکر شده در اینجا. [1] احتمالاً دوز اسمی بین 2-3mg به طور همزمان متغیر است و ممکن است حداکثر 3 بار در روز مصرف شود. به طور کلی مصرف کپسایسین با وعده های غذایی ترجیح داده می شود زیرا ممکن است باعث سوزش معده در معده خالی شود. اگر شما می توانید آن را تحمل کنید در غیر این صورت احساس راحتی کنید که در مواقع دیگر آنرا دوز کنید.
Epigallocatechin گالات (EGCG / عصاره چای سبز)
عصاره چای سبز به دلیل خاصیت تقویت کنندگی متابولیک ، در بسیاری از محصولات چربی سوزی به عنوان یک ماده رایج تبدیل شده است. قسمت اصلی برگهای چای سبز که مسئولیت این اثر سوخت و ساز بدن را بر عهده دارند ، آنتی اکسیدان گلیکات اپیگالوکاتاتین (EGCG) است



:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

بسیاری از مردم از فواید ماساژ برای زنان باردار آگاه هستند ، اما کمتر کسی متوجه می شود که ماساژ درمانی با ارزش چه می تواند برای زنی که تحت درمان باروری قرار دارد ، باشد. با در نظر گرفتن هزینه مورد نیاز برنامه های ناباروری امروز ، هزینه ماساژ حداقل است. علی رغم هزینه های به ظاهر کم آن در مقایسه با فن آوری های نوین تولید مثل کمک ، ماساژ درمانی می تواند تنها چیزی باشد که پزشک دستور داده بارداری مورد نظر خود را انجام دهد.
ناباروری در طی 10 سال گذشته رو به افزایش بوده است و تخمین زده می شود حداقل 11 درصد زوج های سن تولید مثل را تحت تأثیر قرار دهد. این بدان معناست که بیش از 10 میلیون زوج در ایالات متحده با ناباروری می جنگند. هر سال ، حدود دو میلیون زوج به دنبال درمان ناباروری هستند.
بسیاری از مشکلات باروری متداول وجود دارد که ماساژ درمانی می تواند به نفع آن باشد. چهار مورد از مواردی که بیشترین برخورد را داشتند:
PCOS - علت شماره ناباروری زنان ، سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) ، با عدم تعادل هورمونی همراه است که در تخمک گذاری تداخل دارد و باعث رشد کیست در تخمدان ها می شود. ماساژ درمانی به افزایش گردش خون در تخمدان ها کمک می کند و به تغذیه و آوردن خون تازه به تخم ها کمک می کند. این افزایش گردش خون باعث افزایش توانایی تخمک گذاری و قاعدگی بدن بدون رکود موضعی می شود.
لوله های فالوپی مسدود شده - حدود 40 درصد از خانمها که دارای عملکرد تولید مثلی هستند دچار انسداد لوله فالوپی هستند. آمار نشان می دهد که درمان های پزشکی و جراحی برای لوله های فالوپی مسدود شده میزان موفقیت کمی در حدود 10 تا 28 درصد دارد. از آنجا که این توانایی شکسته شدن چسبندگی هایی را دارد که ممکن است مانع حرکت در لوله های فالوپ شود ، ماساژ شکمی برای این خانم ها می تواند ارزشمند باشد.
آندومتریوز - هنگامی که بافتی که به طور طبیعی داخل رحم را خارج می کند خارج از رحم یافت می شود ، به آن "آندومتریوز" گفته می شود. حدود 30 تا 50 درصد از زنان نابارور دارای اندومتریوز هستند. ماساژ درمانی می تواند به تجزیه چسبندگی آندومتر ، کاهش التهاب و همچنین کمک به بدن در خلاص شدن از شر خون قدیمی که از بافتهای آندومتر موجود است کمک کند.
فیبروم رحم - توده های غیر سرطانی بافت و عضله در دیواره رحم ، فیبرومهای رحمی در 5 تا 10 درصد از زنان نابارور دیده می شود. از آنجا که ماساژ گردش خون را بهبود می بخشد و می تواند رکود را از بین ببرد ، می تواند به کاهش اندازه فیبروم های رحمی کمک کند تا جایی برای یک بارداری سالم فراهم شود.
ماساژ نقش بسیار مهمی در کمک به درمان باروری دارد. هرکسی که تا به حال کسی را بشناسد یا شخصاً تحت آزمایش های باروری قرار گرفته باشد ، تشخیص می دهد که این روند یکی از استرس زا ترین وقایع ممکن است. درمان باروری به طور معمول شامل موارد زیر است:
هزینه مالی بزرگ (قیمت ها تا 30،000 دلار یا بیشتر در ماه می توانند باشد)
ماه ها صرف نمودار شدن درجه حرارت یک زن شد
تقویم پر از ویزیت به متخصص زنان و زایمان و یا متخصص باروری
بارها و بارها آزمایش تخمک گذاری و بارداری انجام می دهید
تزریق یا بلع داروهایی که می توانند باعث کبودی و نوسانات روحی وحشی شوند
تحمل انواع روشهای ناراحت کننده دیگر
همه این عناصر باعث می شوند ماهانه سوار بر هیجان غلتکی شوند. این تاسف آور است زیرا نشان داده شده استرس استرس در بارداری دخالت می کند. اگرچه ما ارتباط بین استرس و باروری را کاملاً درک نمی کنیم ، اما متخصصان معتقدند که استرس زیاد باعث سردرگمی مرکز هورمون مغز می شود - مانع از آزاد شدن هورمون های تولید مثل به طور منظم می شود. بنابراین ، معقول است که مشغول فعالیت هایی - مانند ماساژ ، - که ثابت شده استرس را کاهش می دهد ، درگیر کنیم.
در مطالعه‌ای که در ژانویه 2004 در ژورنال بین المللی علوم اعصاب منتشر شد ، محققان دریافتند که ماساژ درمانی به طور قابل توجهی استرس را کاهش می دهد. در طی 10 دقیقه معالجه ، دانشمندان سطح استرس و ضربان قلب داوطلبان را با کمک EEG ، دستگاهی که امواج مغزی را ردیابی می کند ، و EKG ، ابزاری برای ثبت اختلاف در ضربان قلب اندازه گیری کردند. اضطراب و استرس در شرکت کنندگان ماساژ کاهش یافته است.
در مطالعه سال 2012 که در مجله پزشکی جایگزین و مکمل منتشر شده است ، محققان دریافتند که یک ماساژ 45 دقیقه ای سوئدی یک یا دو بار در هفته به مدت 5 هفته باعث کاهش سطح هورمون استرس کورتیزول در شرکت کنندگان می شود. از آنجا که مقادیر بالای کورتیزول در ایجاد باروری تداخل دارد ، جلسات منظم ماساژ برای افزایش احتمال بارداری منطقی به نظر می رسد.به نظر می رسد دریافت ماساژ در طول دوره باروری بسیار عجیب است ، اما می تواند تفاوت زیادی در احتمال ابتلا به زن ایجاد کند. ماساژ درمانی باید در کلیه کلینیک های باروری مورد استفاده قرار گیرد زیرا:
می تواند گردش خون به لوله های فالوپی ، تخمدان ها و رحم را افزایش دهد
التهاب را کاهش داده و چسبندگی هایی را که می تواند مانع تصور شود ، کاهش دهید
تنش عاطفی را کاهش داده و آرامش را القا می کنید
با درگیر کردن سیستم عصبی پاراسمپاتیک (استراحت و هضم) شرایط ناشی از استرس را آرام کنید
از سیستم های غدد درون ریز و هورمون برای زنان با مشکلات مرتبط با هورمون سود می برند
در صورت وجود احتمال بارداری باید از تکنیک های ماساژ در نظر گرفته شده برای افزایش گردش خون جلوگیری کرد. رویکردهای گردش خون شدید که می تواند از PCOS ، انسداد لوله فالوپی ، آندومتریوز و فیبرومهای رحمی بهره مند شود ، ممکن است از لانه گزینی کامل جنین جلوگیری کند. بنابراین ، درمان های آرام و مبتنی بر آرامش ، باید در بازه زمانی انجام شود که امکان پذیر باشد.
کار با باروری یک طاقچه نسبتاً جدید برای ماساژ درمانی است ، اما می تواند یک تخصص غنی و با ارزش باشد. فناوری تولید مثل به سرعت پیشرفت می کند و به عنوان یک زمینه پزشکی بسیار رقابتی در حال ظهور است. به همین ترتیب ، هر چیزی که شانس دستیابی به یک بارداری را افزایش دهد ، مورد نظر است - و در حال افزایش تعداد ماساژ درمانی برای افزایش روند باروری است.

 



:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

اگر دویدن زیادی داشته باشید ممکن است در اثر این جراحات "جزئی" از بین برود ، زیرا این کار بزرگی نیست. در مورد سندرم محفظه و پاره شدن شاخه ها بیشتر بدانید.
من معمولاً درمورد صدمات یا تشخیص چیزها به دلیل اینکه پزشک نیستم می نویسم (نمی گویم همه پزشکان می دانند چه کاری انجام می دهند). از طرف دیگر تجربه کمی در یادگیری ، تحقیق و برخورد با موضوع سندرم شانه در مقابل سندرم محفظه دارم. متأسفانه ، بسیاری از افراد در حال پیاده روی در زمین های بدنسازی و ورزشگاه هستند که از مصدومیت عبور می کنند ، زیرا در واقعیت اگر کمی تحصیل کرده باشند ، می توانند خود را در وضعیت بهتری قرار دهند.
این دو سناریو را بررسی کنید.
شما دو پسر هر دو بسیار رقابتی دارید و اعتقاد دارید که با همه مواردی که در نظر گرفته شده است ، از نظر وضعیت مطلوبی هم هستند.
شخص شماره 1 سالهاست مسافت طولانی را طی می کند ، اما هرگز در نظر نگرفت که کفش طلسم خود را چک کند یا یک جفت کفش مناسب را تحقیق کند که با سبک دویدن او بهترین کار را داشته باشد. او هرگز به خرید کفش های با کیفیت بیش از برخی از کلاسیک های دادگاه توجه زیادی نکرد.
او فقط می دانست که می خواهد دویدن کند. درست روز دیگر او تصمیم گرفت تا به دنباله ای پرخاشگرانه تر از آن باشد که عادت کرده بود و چند روز دیگر هزینه آن را پرداخت کرد. دردهای در شانه هایش غیرواقعی بود!
شخص شماره 2 ترجیح می دهد در آخر هفته چند بازی انتخاب کند و پسران را هر از گاهی به دنبال یک مسیر دنباله دار کند. 2 سال پیش ، او به غرور خود بهترین نتیجه را داد و خیلی طولانی به سختی دوید و به دلیل عضلات بیش از حد در پاها ، تقریباً یک هفته به پشت خود پایان داد. او سالها است که این عادت ها را دارد و فقط دردهای پیری را مقصر می داند. از آن روز تا کنون ، پاهای او هرگز یکسان نبوده است.
با نگاهی به این دو مرد ، یک فرد معمولی ممکن است بگوید که با آنها در ارتباط بوده یا با برخی موارد استفاده بیش از حد در پاها برخورد کرده است. دردی که احساس می کنند بیشتر از آن است که به خاطر فشارهایی که بر تصمیماتشان به آنها وارد می شود ، باشد. کاملا درسته.
این جایی است که شما واقعاً باید تفاوت بین شکافهای ساق پا و سندرم محفظه را یاد بگیرید.
شخص شماره 1 بدون دانستن چیزهای بیشتر در مورد عادتهای خود ، به وضوح شاهد برخی از شکافهای برآمدگی در روزگار خود بود. از آنجا که به نظر نمی رسد هیچ یک از دردهای وی مزمن باشد و او مدت هاست که این مسافت ها را پشت سر گذاشته است ، ممکن است نیازی به نگرانی زیاد نباشد اما من قطعاً به او توجه می کنم. این پسر به راحتی می توانست از تکه های براق رنج ببرد.
به نظر می رسد شخص شماره 2 دردهای مشابهی دارد اما این عادت بد برای فشار طولانی مدت آن را دارد. این سالهاست که موضوع او بوده است و او شروع به برداشت میوه (میوه کثیف ، فاسد) این تصمیمات بد می کند. این واقعیت که درد او مزمن است بیشترین اهمیت را برای من به وجود می آورد. این مرد می تواند کاندیدای سندرم محفظه باشد و او حتی آن را نمی شناسد.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شهروز

زندگی با درد آرتروز می تواند دشوار و محدود کننده باشد. دلگرم کننده ، بسیاری از مواردی که می توانید برای مدیریت درد بدون دارو انجام دهید وجود دارد. ماساژ درمانی ، مکمل ها و رژیم غذایی سالم به مراتب به سمت کاهش التهاب همراه هستند که همراه با یو پی اس های دردناک آرتریت می باشد. آموزش ماساژ.
طبق اعلام کتابخانه ملی پزشکی ، آرتروز التهاب یک یا چند مفاصل است و شامل تجزیه غضروف است که به طور معمول به مفاصل کوسن کمک می کند و در حرکت صاف مفصل در دامنه حرکتی آن کمک می کند. ورم مفاصل می تواند ناشی از بیماری خود ایمنی ، استخوان شکسته ، ساییدگی و پارگی یا حتی عفونت ویروسی یا باکتریایی باشد. نتایج آرتروز بسیار دردناک است و شامل درد و تورم مفاصل ، کاهش تحرک و التهاب است که شامل گرمای دردناک و قرمزی در مفاصل آسیب دیده است. آموزش طب سنتی.
در حالی که بیش از 100 نوع آرتریت وجود دارد ، سه نوع عمده آرتریت عبارتند از: آرتریت پسوریاتیک ، آرتروز پسوریاتیک و آرتریت روماتوئید.
آرتریت پسوریازیس نتیجه عوارض پسوریازیس وضعیت پوستی است ، جایی که سلولهای پوستی ده برابر سریعتر از حد نرمال ضرب می شوند و باعث ایجاد پلاک های قرمز شده ، پوشیده از مقیاس نقره ای سفید و خارش می شوند. این شکل از آرتروز منجر به درد و تورم در مفاصل مبتلا می شود.
استئوآرتریت یک بیماری دژنراتیو است ، که اغلب ناشی از سایش و پارگی ناشی از اضافه وزن در مفاصل است. استئوآرتریت منجر به درد ، تورم و کاهش دامنه حرکتی می شود زیرا غضروف غضروف از بین می رود و استخوان ها در برابر یکدیگر خرد می شوند.آموزش پوست و زیبائی skin care.
سرانجام ، آرتریت روماتوئید نوعی اختلال خود ایمنی است که به طور معمول با اتصال چسباندن مفاصل ، روی مفاصل کوچکتر دست و پا تأثیر می گذارد.
بنیاد آرتریت برای کاهش درد از هر نوع آرتریت چندین پیشنهاد ارائه می دهد:
حفظ حالت صحیح ، هم هنگام نشستن و ایستادن ، زیرا شل شدن و شکار بیش از حد می تواند فشار را به مفاصل وارد کند.
ورزش کنید - اما از کار بیفتید. نشان داده شده است که ورزش متوسط ​​باعث کاهش درد آرتریت می شود.
از دست دادن وزن؛ حتی از دست دادن 10 پوند می تواند فشار را تا 60 پوند فشار روی زانوها کاهش دهد.
مکورداگل ، و غیر از کمک به حفظ وزن سالم ، مكدوكس و دیگران هستند. آل (2002) نشان می دهد که رژیم وگان بسیار کم چربی ، کاهش درد ناشی از آرتریت روماتوئید ، بهبود عملکرد و کاهش حساسیت و تورم مفصل و همچنین شدت سفتی صبحگاهی را نشان می دهد.
درمان های جایگزین مانند طب سوزنی و ماساژ درمانی نشان داده شده است که به کاهش درد آرتریت کمک می کند.
گرما و سرما را اجرا کنید: از گرما برای کاهش درد مزمن استفاده کنید ، اما از یخ برای کاهش درد التهاب حاد و شعله ور شدن استفاده کنید.
نشان داده شده است که مکمل های گلوکوزامین و کندرویتین سولفات باعث کاهش آسیب مفاصل می شوند و باعث افزایش طولانی مدت درد می شوند.
کفش های خوب بپوشید. پوشیدن کفش هایی که پشتیبانی مناسبی از آن نداشته باشند می تواند منجر به افزایش درد آرتریت شود.
اگر درد شدید است ، در مورد تزریق استروئید با پزشک خود صحبت کنید - استروئیدها ، یا کورتیکواستروئیدها ، مانند کورتیزون ، هیدروکورتیزون و پردنیزون ، نسخه های مصنوعی هورمون کورتیزول هستند که باعث کاهش التهاب می شوند.
تحریک عصب الکتریکی از راه پوست (TENS): TENS شامل اتصال به یک دستگاه قابل حمل به اندازه جیب است که جریان الکتریکی را به نقاط دردناک ، از طریق سیم های متصل به الکترودهای قرار داده شده بر روی پوست ، متصل می کند. یک واحد TENS می تواند در طولانی مدت درد را کاهش دهد اما ممکن است در تنظیم این مشکل از پزشک خود بخواهید که از پزشک کمک بخواهد.
ماساژ درمانی و آرتروز
از ماساژ درمانی برای کاهش درد در چندین شرایط پزشکی استفاده شده است ، و اکنون مشخص شده است که این کار را برای بیماران آرتریت انجام می دهد. پرلمن ، و همکاران آل (2006) به ما نشان داد كه ماساژدرمانی در مطالعه ای در مورد تأثیر ماساژ بر استئوآرتریت زانو باعث كاهش درد و سفتی و افزایش كاركرد جسمی و دامنه حرکت می شود. در مطالعه دیگری در مورد درد آرتریت دست ، فیلد ، و دیگران. آل (2006) مطالعه ای را انجام داد كه نشان داد گروه ماساژ درمانی بعد از آخرین مداخله ماساژ ، اضطراب و خستگی افسردگی كمتری دارند ، به همراه درد كمتر و قدرت گرفتن بیشتر بعد از جلسات.
در حالی که نشان داده شده است که ماساژ درمانی علائم آرتریت را به طور کلی بهبود می بخشد و در دراز مدت باعث کاهش درد می شود ، وقتی فرد در مرحله تحریک آرتریت قرار دارد هرگز نباید ماساژ داده شود. هنگامی که مفاصل قرمز ، لمس و لمس شده و متورم هستند ، ماساژ درمانی در واقع می تواند مشکل را تشدید کرده و در نتیجه شدیدتر شود و درد ایجاد شود.
گلوکوزامین و کندرویتین سولفات
چندین مطالعه وجود دارد که نتایج مثبت از

مصرف گلوکوزامین و کندرویتین سولفات نشان می دهد. مطالعه سال 2001 توسط رجینستر ، و همكاران. آل اثرات طولانی مدت گلوکوزامین روی استئوآرتریت نشان داد که گروه دارونما بعد از گذشت سه سال از بین رفته رفته فضای مفصلی داشتند در حالی که بیمارانی که گلوکوزامین مصرف می کردند حداقل فضای باریک کمتری داشتند و حتی بعد از درمان بهبود نشان دادند. به طور مشابه ، یک متاآنالیز 2000 گلوکوزامین و کندرویتین برای درمان استئوآرتریت نتیجه گرفت که ، اگرچه نتایج ممکن است متوسط ​​تر از ادعای آزمایشات منتشر شده اصلی باشد ، این مواد یک درمان بی خطر را ارائه می دهند که نتیجه می دهد. بسیاری همچنین دریافتند که مصرف مکمل های پشتیبانی مشترک باعث تسکین درد ورم مفاصل آرتروز و التهاب دردناک می شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()